Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 28 January 2013

Sesi tadah kitab [VIDEO USTAZ KAZIM]


Apa hendak jadi dengan Agama Islam di Malaysia. Dunia sudah akhir zaman. Agama Islam mula diperkotak-katik dan disamaratakan dengan Agama lain. Semperna Hari Thaipusam yang disamput oleh penganut-penganut Agama Hindu hari ini, lain pula jadinya di Pulau Pinang atau Penang (Maaf saya tidak meminta kebenaran Ketua Menteri, Joseph Lim Guan Eng, untuk menggunakan nama ini).

Bertempat di Dataran Pidato, Padang Kota Lama/Speakers' Square, Esplanade, Penang, kira-kira jam 12.00 tengahari hingga sekarang, sebuah kumpulan bebas yang amat dikenali mempunyai hubungan yang rapat dengan SUARAM dan ALIRAN telah menganjurkan sessi "Holly Book Reading" di mana penganut-penganut Agama Kristian, Hindu, Buddha dan Islam dijemput membawa kitab masing-masing.

Ketua kumpulan ini yang dikenali sebagai Kevin, 016-5515429, memberitahu kononnya tujuan sessi berkenaan adalah untuk memahami Agama di antara satu sama lain. Semua ini adalah satu pembohongan. Semua ini adalah merupakan agenda tersembunyi puak-puak Yahudi yang cuba menyamakan Agama Islam dengan Agama-Agama lain. Mereka mahu hina dan memusnahkan Islam.

Saya mahu tahu mana perginya Dewan Pemuda PAS (DPP) Pulau Pinang? Mana Abdul Malik bin Abul Kassim, EXCO Agama Negeri Pulau Pinang? Mana Yang Dipertua, Majlis Agama Islam Pulau Pinang (MAIPP)? Kenapa membisu dengan perkara ini? Takut dimarah oleh Tokong Joseph?

Semua agama adalah sama..semua tuhan adalah sama..Atas nama kebebasan,plural maka pakatan rakyat mengadakan sesi menadah kitab..




Kumpulan ini menjemput penganut Islam, Kristian, Hindu, Buddhist dengan membawa kitab suci masing masing. Kata ketua kumpulan ini ,Kononnya, tujuan sesi itu adalah memahami agama di antara satu sama lain !!Sebaliknya merupakan agenda tersembunyi puak puak Yahudi untuk menyamakan Islam dengan agama agama lain. Kesannya jika pakatan berjaya yang dibantu oleh Pas, satu hari nanti sesiapa pun boleh menukar agama sesuka hati .Anak boleh menentukan agama pilihan sendiri..Ini yang di mahukan atas nama human right dan freedom of speech..


Ustaz dah tegur dah



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...