Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 13 February 2013

Bekas Adun Pas Terima BR1M.


Inilah yang dinamakan tidak pilih bulu atau 1 Malaysia apabila semalam sewaktu pengagihan BR1M turut 'dimeriahkan' dengan kehadiran Ustaz Jak atau Mohd Zaki Ibrahim iaitu bekas ADUN PAS kerusi N38 DUN Kuala Balah, Kelantan. (gambar atas).

Bukan niat mahu mempertikaikan bantuan yang diterima, sebagai rakyat Malaysia yang menepati syarat-syarat yang ditetapkan. Memang wajar bantuan tersebut dihulurkan kepadanya yang hidup dengan pencen tidak sampai RM3,000 sebulan walaupun dia totok pembangkang.

Cuma kita nak cakap BN ini tak pernah pilih bulu dalam membantu meringankan beban rakyat hatta mereka itu bekas wakil rakyat PAS yang siang malam kerjanya mengutuk UMNO/BN.

Agak-agak Ustaz Jak ucap "terima kasih" tak tadi?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...