Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 14 February 2013

Info Terbaru:Bersih di Ipoh esok Pagi.



Esok di Ipoh dijangka puluhan ribu bakal hadir beramai-ramai disini membimbangkan beberapa pemimpin utama termasuk pembangkang Lembu Pakatan Roket! Tentunya bandar Ipoh akan Jem giller, bagi penduduk ipoh sendiri pun telah awal-awal merancang perjalanan terutama jalan-jalan utama di pusat bandar utama di Perak


Pelbagai bangsa juga bakal hadir dan berhimpun disini, lokasi bersebelahan bangunan yik fong, pasar besar dan bangunan Dewan bandaraya (DBI). Tetapi kali ini memang sebenarnya BERSIH dan bukan BERSHIT macam cai dan lembu roket sebelum nie. Ipoh tentunya JEM teruk!


Lagi JEM Teruk tentunya puak cai dan lembu roket, manakan tidak esok dema akan sediakan pelbagai alasan ataupun fitnah untuk memalukan tetamu utama Ds Najib yang bakal hadir dalam siri jelajah bertemu Rakyat.

Nak Tahu Cerita Klik Sekupangduas

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...