Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 21 February 2013

Kezaliman Kerajaan Negeri:Kemana Perginya HAK rakyat Kelantan???


Teman cukup pantang,kalau orang duk suke menyembang kencang je beb,Huh manakan tidak wei ,nak dijadikan cerita di Kelantan sendiri dibawah pemerintahan Kerajaan Kelantan selalu duk canang tuntut royalti la itu la ini lah.. Aq kesian giler dengan nasib rakyat kelantan yang selalu kene tipu dengan imej yang sedemikian.

Hmm patut la wei dekat Kelantan tu air nya jadi keruh manakan tidak abis semua bukit,gunung ganang ditarahnya untuk kepentingan tertentu.Disini penulis ingin mempersoalkan kemana perginya duit rakyat iaitu balak.Masuk ke poket kroni ke?

Lebih menyayat hati kg orang asli pon deme duk ganggu.Henti-hentilah menipu rakyat wahai kerajaan Pas Kelantan.

Menurut kata -kata dari blog Parang Pedang,Perlakuan pentadbir PAS terhadap masyarakat peneroka Kelantan tak ubah seperti penindasan pentadbiran Amerika kepada kaum asli Red Indian. Rakyat Kelantan mula membentak menyatakan ketidak puasan hati mereka dengan apa yang dilakukan oleh Kerajaan PAS Kelantan

Apakah nasib rakyat Kelantan akan menjadi seperti ini selama lamanya.Wahai rakyat Kelantan anda lihat sendiri apa yang kerajaan anda Buat di negeri anda.Anda ada hak untuk tuntut hak anda.Jangan diperbodohkan wahai rakyat Kelantan.Sedarlah wahai rakyat Kelantan dengan lakonan mereka.

Hah kome boleh tengok sendiri gambar dibawah ni ye...Segala pendedahan gempar buat rakyat Kelantan



Komen Rakyat









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...