Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday 17 February 2013

Selebriti sertai ceramah tak cukur bulu

gambar hiasan

Selebriti selalu mempersiapkan diri mereka dengan maksimal sebelum datang ke suatu acara. Tapi kerana kesibukan boleh saja ada persiapan yang terlewatkan. Seperti dialami Beyonce yang tak mencukur bulu ketiaknya. Ups!

Beyonce tampak tidak mencukur bulu ketiaknya saat menghadiri premier film dokumenterinya yang akan tayang di HBO 'Life is But a Dream'. Premier diadakan di New York, Selasa (12/2/2013) lalu.

Menghadiri premier filmnya, Beyonce tampak cantik dengan gaun sheer berwarna silver. Gaun tanpa lengan dengan detail transparan itu membuatnya terlihat sangat seksi.

Namun ada satu yang terlewat dari penampilannya tersebut. Jepretan kamera fotografer menangkap foto area ketiaknya yang tampak belum dicukur bersih.

Boleh jadi kerana kesibukannya Beyonce tidak sempat lagi memperhatikan penampilan ketiaknya. Beberapa hari belakangan ini dia memang sibuk mempromosikan film dokumenternya tersebut.

Bagi penyanyi 31 tahun itu, film perdananya tersebut sangat berarti. Dia sudah lama menunggu momen merilis film dokumenter ini.

"Ini berarti besar untukku dan aku merasa sudah waktunya orang melihat siapa diriku. Film ini dibuat dalam waktu tiga tahun," katanya dalam wawancara dengan Oprah Winfrey.

Dalam film dokumenternya tersebut, Beyonce menampilkan sisi dirinya yang selama ini tidak terungkap di publik. Mulai dari pernikahannya dengan Jay-Z hingga kesedihannya saat sempat keguguran sebelum akhirnya hamil dan melahirkan Blue Ivy.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...