Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 30 April 2013

CELAKA LAHANAT !!! SIAL BETUL !!! SIAL Punya Budak Sekolah...Polis Cepat Pergi Cekup Budak Budak Kes Buli Pelajar Sekolah Perempuan Ini...!!

Sumpah...! Demi Allah...!!



Kalau aku dapatlah budak budak yang buat kerja giler nie, aku belasah lumat..! Sial punya budak budak tak ada langsung nilai kemanusiaan.



Boleh mendidih darah bila menonton video klip dibawah ini dimana seorang pelajar perempuan ini telah dibuli sakan, mulutnya disumbat stokin busok, rambutnya dikerat-kerat... Tanpa memperdulikan tangisan pelajar perempuan ini.



1 comment:

  1. Assalamualaikum,
    Kita dengar apa kata mak bapa pembuli. Kita dengar apa kata cikgu. Apa akan berlaku, paling tidak pembuli lahanat minta maaf. Mak bapak yang kena buli akan maafkan. Buak yang kena buli rosak jiwa. Akan ada orang cari punca budak yang kena buli yang salah peringkat awal. Yang baik, pembuli dibuat macam dia buat budak tu. Kali ni buat depan mak bapak mereka. Inilah bakal2 perempuan rosak akhlak masa akan datang.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...