Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday 14 April 2013

PANAS TERIK !!! LAGI ORANG KUAT PKR KELUAR PARTI Akibat ...

Tan Kuda

Semalam aku baru sahaja menulis isu yang bergolak di Bagan Serai antara Tan Kuda (Ketua Cabang PKR Bagan Serai) dengan calon PRU13 PKR Muhamad Nor Manuty baca sini, terkini disahkan Ketua Cabang PKR tersebut telah keluar parti dan nekad bertanding atas tiket BEBAS pada PRU13.


Peluang UMNO/BN untuk merampas Parlimen Bagan Serai pada PRU13 ini cukup besar. Perpecahan yang berlaku antara PAS dan PKR Bagan Serai memberi laluan yang cukup baik untuk BN mengatur strategi bagi merampas Parlimen tersebut.

Tan Kuda dimaklumkan telah mengambil borang pencalonan di SPR untuk bertanding atas tiket BEBAS bagi Parlimen Bagan Serai. Pertandingan 4 penjuru bakal berlaku di kawasan tersebut antara PKR, PAS, BN dan BEBAS.

Sah bahawa dakwaan orang ramai selama ini bahawa PKR adalah Parti Keluar Ramai-ramai adalah sangat tepat. PRU13 adalah zaman kehancuran PKR.

SUMBER Tok Guru

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...