Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday 21 April 2013

PANAS!!!TAKUTNYA!!!BLOGGERS ANAK JATI TERIMA UGUTAN BUNUH !!!

Tugas blogger kini bukan lah satu tugas yang mudah pada pihak blogger.Tugas blogger kali ini dilihat lebih mesra pengguna.

apa yang anak jin nampak sekarang ni,tugas bloggger kini dilihat seakan~akan seorang peguam yang tidak ada apa~apa kelulusan.

Apa yang Anak jin lihat .bloggers di Malaysia ni dilihat mempertahankan segala apa sahaja tuannya walaupon jelas lagi terang tuan nya melakukan kesilapan

Tugas blogger kini lebih hebat daripada wakil rakyat sebenarnya,kerana apa anak jin berkata sedemikian ,apa sahaja isu tempatan atau isu dalamn,perkara ini akan sampai ke telinga bloggers dulu sebelum disampaikan sesuatu isu keperingkat lebih tinggi.

Kalau dilihat jasa seorang bloggers memang anak jin boleh classify kan tugas blogger bukan lah mudah atau senang.Sebalaiknya tugas blogger berhadapan dengan isu ancaman bunuh atau sebagainya.

Besarkan jasa bloggers daripada wakil rakyat..HEHEHE

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...