Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 2 April 2013

Terkini !!! Nalla Heret Karpal Singh Ke Mahkamah

Karpal Singh tersenarai antara tujuh saksi yang akan dipanggil pada perbicaraan kes saman fitnah RM100 juta oleh Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadap Ahli Dewan Negara, Dato' S. Nallakaruppan atas dakwaan mengaitkan beliau dengan aktiviti biseksual.

Keterangan Pengerusi DAP itu, menurut peguam terkemuka, Datuk Seri Dr. Muhammad Shafee Abdullah yang mewakili Nallakaruppan amat penting kerana Karpal adalah saksi berguna dan keterangan Ahli Parlimen Bukit Gelugor itu dapat membantu pihaknya.

Muhammad Shafee berkata, beliau telah diarahkan untuk mendapatkan sapina terhadap Karpal kerana antara 22 Oktober dan 18 Disember 1997, Karpal di Parlimen mengatakan beliau mendapat Perakuan Berkanun (SD) bekas pemandu isteri Anwar, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail, Azizan Abu Bakar berhubung kejadian liwat.

Menurut Muhammad Shafee, berdasarkan perbahasan hansard di Parlimen, Karpal ketika itu pernah berkata, beliau mempunyai maklumat mencukupi dan seolah-olah tertarik dengan SD Azizan.

Tambahan pula, menurut beliau, Azizan dan ahli perniagaan, Ummi Hafilda Ali yang tersenarai sebagai saksi Nallakaruppan juga pernah bertemu Karpal untuk mendedahkan kejadian liwat dalam pendakwaan pertama terhadap Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu.

Baca Lagi SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...