Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 4 May 2013

JANGAN MELELEH TAHI HIDUNG BACA NI !!! LUBANG HIDUNG PEMBANGKANG SEBESAR 50 SEN Lepas Baca Benda NIH???


Mungkin ada yang mencakar-cakar tanah dan kembangkan lubang hidung sehingga bersaiz syiling lima puluh sen sebab kenyataan di atas.Hakikatnya itulah yang sebenarnya.

Manusia Melayu yang ada agama dan ada jatidir tidak akan sesekali menyokong atau menganggotai DAP, sebuah paryi chauvinist yang beranggapan Melayu dan laum lain tidak mempunyai kualiti setinggi bangsa Cina. Sebaliknya segala bangsa dan kaum perlu sentiasa menjunjung Cina sebagai tuan besar.

Pendirian DAP itu amat bertentangan dengan MCA yang cukup cerdik menerima struktur serta sejarah negara ini sambil pada masa yang sama menjaga kepentingan masyarakat Cina Tanah Melayu tanpa sakit hati Melayu dan Bumiputera.

Bagi DAP, MCA adalah lambang kelemahan Cina yang perlu menjadi pengikut UMNO sepertimana yang dikatakan oleh Lim Guan Eng dalam hujahnya dengan Chua Soi Lek tidak lama dulu. Sedangkan DAP pula menurut Guan Eng, sangat dominan sehinggakan PAS yang beria-ia memperjuangkan Negara Islam pun terkulai layu dibaham DAP.

Justeru apabila ada Melayu yang bersungguh berada dalam DAP dan cuba membuktikan kesetiaannya kepada Lim Guan Eng dan bapanya, ada sesuatu yang tidak kena dengan otaknya.

Sebenarnya contoh yang paling baik untuk fenomena ini boleh kita lihat menerusi beberapa orang Melayu Dalam DAP yang cukup giat menulis.

Salah seorang daripada mereka merupakan seorang yang sangat haru biru. Penulis tidak pasti apakah dia masih lagi seorang penogok arak pada waktu sarapan pagi dan ketagihannya itu tidak boleh ditegur bersandarkan agama kerana baginya agama adalah unsur yang memundurkan manusia. Namun berdasarkan tulisan-tulisannya dia masih tidak berubah pun. Kalau berubah, cumalah tentang kem yang disokongnya bagi membolehkan dia menjadi calon untuk DAP.

Kalau dahulu, sewaktu dalam PAS, penulis kerap diberitahu bahawa DAP adalah musuh yang jauh lebih besar mudaratnya kepada umat Islam dan Melayu yang menyokong parti tersebut halal darahnya untuk ditumpahkan, ajaran berkenaan nampaknya sudah diperbaharui walaupun yang mengajarnya masih orang yang sama.

Secara peribadi penulis berpendapat, permusuhan antara orang PAS dan UMNO sebenarnya masih punya ruang untuk dipersatukan memandangkan mereka hanyalah golongan pentaksub politik tetapi apabila tiba waktu solat mereka tetap berebut untuk ke saf paling hadapan bagi mendapatkan fadilat yang telah dijanjikan.

Sebarang perselisihan masih lagi bersifat furu' walaupun ada yang cuba memperkenalkan permusuhan pokok iaitu akidah sebagai medan laga baru.

Namun apabila Melayu itu DAP sifat dan pegangannya, mereka langsung tidak boleh dipersatukan lagi memandangkan kiblat mereka sudah berubah sehingga ada yang dengan selambanya menyatakan dia bersolat Jumaat pada hari Ahad.

Bagi Melayu dan seluruh warga Bumiputera, berwaspadalah dengan golongan Melayu DAP ini. Mereka tidak sahaja berdendam kerana tidak dapat apa yang mereka hajatkan tetapi dendam mereka itu cuba ditebus dengan kerosakan yang lebih total kepada bangsa dan agama yang kononnya mereka masih anuti.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...