Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 15 May 2013

PANAS !!! NAJIB SERANG ISTANA NEGARA !!!

KUALA LUMPUR: Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak tiba di Istana Negara bagi menghadap Yang diPertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mu'azam Shah untuk mendapat perkenan cadangan barisan Kabinet baru.

Beliau tiba tepat jam 12 tengah hari dan dijangka membuat pengumuman rasmi mengenai senarai barisan kabinetnya pada pukul 5 petang ini di Dewan Persidangan Pejabat Perdana Menteri di Putrajaya.

Manakala Istiadat Pengurniaan Surat Cara Pelantikan dan Istihadat Mengangkat Sumpah Jawatan dan Setia serta Sumpah Simpan Rahsia sebagai menteri dan timbalan menteri akan diadakan di Istana Negara jam 9.30 pagi esok.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...