Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday 23 June 2013

PANAS !!!Apakah PENDIRIAN TERKINI HAIRIE OTHMAN ???



Sebelum ini, dia sendiri mengakui bahawa dia rela dipergunakan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah. Dia sendiri merelakan diri dia diperalatkan.

Dia sendiri yang tampil mengecam dan membuat tuduhan yang bukan - bukan. Dia sendiri yang angkat peranan Pakatan dalam membangkitkan Kebenaran.

Dia kata, rezeki dia bukan parti yang tentukan tapi rezeki dia Allah yang bagi. Dia kata, perjuangan Pakatan lebih sesuai dengan jiwa dia.

Ini semua dia yang kata. Dia yang keluarkan kenyataan tanpa dipaksa oleh orang lain. Penyakit tu dia sendiri yang cari. Bukan salah orang lain.

Sekarang, adakah dia masih mampu untuk berdiri dihadapan orang ramai dan menyatakan perkara yang sama? Atau adakah pendirian dia dah berubah?

Masa dia buat semua tu, dia tak de pulak cakap pasal upah. Dia tak de pulak cerita pasal elaun yang dia terima dari setiap ceramah yang dia hadiri.

Sekarang baru dia nak sedar? Sekarang baru dia nak akui semua kesilapan tu? Kenapa dia nak salahkan orang lain sedangkan semua tu dia sendiri yang buat?

Inilah doktrin yang disemai dalam jiwa pencacai - pencacai Pakatan macam dia. Silap sendiri tak nak diakui. Tapi masih jugak nak salahkan orang lain. Sendiri punya pasal, sendiri tanggung la woi!!! Jangan nak salahkan orang lain pulak!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...