Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 11 June 2013

TAHNIAH !!! Mufti Kelantan Dah Berani Bantai DAP?!!!


Hebatnya mufti di bawah naungan kerajaan PAS Kelantan sekarang.

Semenjak ketiadaan Nik Aziz baru dilihat berani bersuara, kenapa sebelumnya tidak menegur tindakan penggunaan ayat Al Quran oleh kebanyakan kafir harbi di dalam  Pakatan Rakyat bagi meraih sokongan?

Nik Aziz marah agaknya?


Setelah sekian lama admin ternanti- nantikan suara mufti Kelantan untuk menegur sesuatu yang diklasifikasikan sebagai menuju kesesatan. Akhirnya beliau bersuara juga apabila tindak tanduk yang mahu ditegur itu tidak melibatkan personaliti terkenal dari DAP.

Kenapa harus ditunggu sehingga ke hari ini untuk menegur? Teguran pula hanya ditujukan kepada pengamal media sosial sahaja? Admin cadangkan supaya teguran itu turut dijuruskan secara terus kepada segelintir pemimpin tersohor cina kafir yang mengguna ayat Al Quran untuk meraih sokongan.

Sekiranya Al Fadzil Mufti masih belum jelas apa yang admin maksudkan, di sini admin sertakan beberapa klip yang mungkin bisa untuk menyegarkan semula ingatan Al Fadzil.

Baca Lagi SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...