Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 1 June 2013

TERKINI !!! PENGHIANAAN PALING BIADAP OLEH KAUM RASIST DAP KPD YDP AGUNG!!!SEBARKAN !!


Ini adalah satu contoh kebiadapan terbaru kaum Cina DAP yang mempermainkan ucapan YDP Agong semperna Hari Keputeraan Baginda hari ini (Rujuk laman sosial Facebook https://www.facebook.com/melissagooi). Dengan kebiadapan demi kebiadapan serta sikap kurang ajar yang ditunjukkan oleh Masyarakat Cina di Malaysia, masih ada pemimpin-pemimpin UMNO yang masih mahu menjadikan Barisan Nasional sebagai Parti Tunggal. Apakah pemimpin-pemimpin ini mahu menghapuskan UMNO sebagai pemimpin Melayu. Sedarkah mereka UMNO adalah parti dominan di Malaysia. 

Seperti kata Perdana Menteri, UMNO memenangi 88 kerusi Parlimen, hanya satu kerusi kurang daripada gabungan parti PKR-PAS-DAP yang mempunyai 89 kerusi Parlimen. Kenapa hendak memansuhkan UMNO untuk mengambil hati majoriti kaum Cina berkelakuan seperti di atas? Seorang Cina atas nama Hun Keat Wong, seperti di atas boleh didakwa atas Akta Hasutan dan memfitnah atas tuduhan YDP Agong menerima duit di dalam Akaun Swiss. Perlu diingat Kepercayaan Kepada Raja dan Negara adalah salah satu Prinsip Rukunegara. Cina-Cina DAP di luar sana jangan kurang ajar dan jangan bermain api. Jangan cuba memijak maruah Melayu.

Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2013/06/kebiadapan-terbaru-kaum-cina-dap-ke.html#djFPmhcbKzkrrKZC.99 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...