Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 15 July 2013

BANGSAT BETUL !!! CHINA BUAT VIDEO MOHON MAAF,TERLEPAS,KALAU MELAYU BAGAIMANA??? LEPASKE??? BODOHNYA KERAJAAN

Kali Ini Aku Nak Komen sedikit berkenaan dengan China Kiasu yang bernama Alvin Dan Vivian yang telah mengundang satu kontoversi yang telah mengundang rakyat Malaysia khususnya Umat islam di Malaysia.

Setelah lebih kurang hampir seminggu ,tindakkan yang dilakukan oleh China yang paling biadap di Malaysia ni.barulah SKMM mengambil tindakan terhadap pasangan ini dengan memanggil mereka untuk dirakamkan keterangan dan semalam juga selepas dinasihati oleh SKMM, mereka berdua membuat rakaman maaf dan BEBAS seperti sebelum ini tanpa ada tindakan.

Satu je Persoalan yang bermain di Minda Aku, China Ni telah mengundang satu kemarahan buat umat Islam hanya dengan suka-suka mengeluarkan satu gambar yang mengundang pelbagai persepsi negatif.

Dari dulu lagi ,kerajaan BN ni hanya bagi muka je pada mereka yang buat macam ni.Aku Pon tak paham sampai biler benda ini akan terus berleluasa.China buat video seks pon korang boleh biarkan lagi,kalau melayu keluar video pasal rasis ke apa terus diambil tindakkan.Ini kah yang dinamakan hak asasi(Jubor kau).


Menurut sumber dari Blog Jawa Bernam,Aku berminat untuk memetik satu artikel berkenaan dengan China Biadap Ni



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...