Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 22 July 2013

BETAPA BAIADAPNYA ZAMBRY !!!Zambry Semakin Rakus???? Gunung ganang, Hutan Semakin Pupus....

Di Perak ini, selagi ada hutan, tidak kira hutan simpan kekal atau tidak, selagi itu ia menjadi mangsa manusia-manusia yang rakus untuk mengaut hasil mahsul dalam negeri untuk dijadikan sumber kekayaan peribadi. Berikut adalah siri foto-foto yang diambil oleh jurugambar MediaPerak di Hutan Simpan Kekal Chikus, yang sepatutnya tidak diusik tetapi ditanam berbagai jenis pokok termasuk pokok kelapa sawit yang telah pun tua. Ini menunjukkan pencerobohan ini bukan berlaku baru-baru ini saja, malah ia telah bermula sejak berpuluh-puluh tahun lagi. Hutan ini diceroboh secara terang-ternagan tetapi pihak berkuasa hanya pejam mata tak tahu apa sebenarnya yang berlaku di sebalik semua ini. Apa yang tidak kena dengan pentadbiran Zambry Abdul Kadir? Adakah dia layak digelar Menteri Besar pemusnah alam semulajadi memandangkan sudah banyak kawasan hutan simpan dimansuhkan dan lesen diberikan kepada syarikat pemaju untuk membawa keluar kayu balak-kayu balak dari negeri Perak?


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...