Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 11 July 2013

PANAS !!!! GADIS INI BERJAYA BOGELKAN GUAN ENG???


Sebelum ini timbul persoalan tentang pelantikan seorang wanita muda sebagai ahli majlis perbandaran, yang dilihat tanpa melalui proses temuduga untuk mengisi kuota Melayu.





Kerajaan DAP negeri Pulau Pinang didapati tidak telus dengan melantik Nur Fitriah Abdul Halim, 26, kerana laporan akhbar mengatakan beliau dipilih semata-mata untuk mengisi kuota Melayu dan jantina.

Rupa-rupanya, Nur Fitriah adalah anak perempuan kepada Datuk Abdul Halim Hussain, bekas Speaker Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang sebelum Speaker baru ini!

Persoalannya sekarang, kenapakah anak bekas Speaker DUN dilantik sebagai ahli majlis perbandaran? Apakah itu kronisme namanya dan bertentangan dengan 'perjuangan' anti-kronisme anak Kit Siang DAP itu?

Apakah perlantikan itu sebagai 'hadiah' Guang Eng DAP kepada bekas Speaker tersebut?

Kita menggesa agar Lim Guan Eng DAP menjawab isu kronisme ini dengan segera. Jika tidak, CAT hanyalah sekadar pembohongan parti DAP sahaja. Dan janganlah pula beliau berkata 'tidak tahu tentang perlantikan itu'!

Untuk rekod, Abdul Halim pernah berang kepada RSN Rayer, ahli politik DAP di dalam DUN sebelum ini kerana perangai buruk ahli politik itu.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...