Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 22 August 2013

TERKINI !!! PEMUDA PAS MENGAMUK DI KONSERT METALLICA???







Diatas alasan untuk memberikan kesedaran kepada para penonton yang hadir bagi menyaksikan konsert kumpulan legnda Rock Metallica di ibu negara, Pemuda Pas telah membuat bantahan yang dinamakan Ekspedisi Dakwah (XPDC Dakwah) di perkarangan Stadium Merdeka semalam.

Selain dari mengedarkan risalah membantah konsert berkenaan, seramai 7 orang Pemuda mewakili Pas juga bertindak memberikan ceramah secara individu kepada para peminat Metallica yang datang ke konsert tersebut.

Selain itu, wakil Pemuda Pas disitu mengecam pihak kerajaan kerana membenarkan program hiburan yang melalaikan masyarakat khususnya umat Islam. 

Mereka mendakwa masyarakat seharusnya disedarkan tentang isu-isu yang berlaku disamping menghulurkan sumbangan mahupun doa agar kesejahteraan ummah terjamin, bukannya disajikan dengan konsert yang merugikan.

Pemuda Pas turut mendakwa kumpulan rock Metallica tidak mampu mencerminkan budaya positif dan tidak mampu memberikan moral yang baik kepada masyarakat khususnya golongan muda. ~ MPP News

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...