Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday 22 September 2013

HOT!!! PEMUDA UMNO GOPENG PERLU TAHU KEDUA MEREKA INI?? SiapA Mereka?


Memetik dari Sumber Blog Parang Pedang Ini bukan auta, ini fakta. Kalau tak betul, aku tak kata. Buktinya apabila Saudara Didi bergerak, saudara Sham turut mengiringi bersama. Ini kerana mereka adalah dua sahabat baik yang mempunyai satu matlamat untuk pembangunan Gopeng serta membantu golongan bumiputera dikawasan Gopeng mencapai kemajuan. 
   
Saudara Shamuddin Tajuddin merupakan nadi pemikir yang terbaik kepada sahabat beliau. Ini terbukti apabila beliau sendiri menajana pergerakan para belia dikawasan beliau sendiri. Kita harus memberikan sokongan padu buat kedua dua calon ini memandangkan penggal lalu kita telah kerugian masa yang berharga.

Baca Lagi Di Parang Pedang

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...