Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 8 February 2014

PANAS !! KEPIMPINAN PEMUDA UMNO PERGI BERCUTI HIRAUKAN PILIHANRAYA DUN KAJANG !!


Steady la Kepimpinan Pemuda Umno Malaysia , tahniah dan syabas diucap kan kepada kepimpinan Pemuda Umno Malaysia , hari ini teman begitu bersemangat nak tulis balik apa yg teman rasa betul dan bukan fitnah . Kekekek 

Untuk pengetahuan para pembaca , gambar diatas sebenarnya adalah gambar yg admin ambil sendiri di Jeti sebuah resort . Program retreat kepimpinan Pemuda Umno Malaysia yg diadakan 3 hari bermula dari Jumaat semalam dan berakhir pada hari ahad ini .

Bagi menceritakan apa yg berlaku , teman rasa bertanggungjawab menjawab tuduhan2 liar , yg mengatakan pemuda umno tak buat kerja , hah kome tahu ke apa tujuan deme buat retreat sebegini . Hah tak tahu kan . Jadi yg tak tak tahu tu sila lah rajin2 bertanya .

Ini tidak asyik mengeluarkan statement , kata kepimpinan tak teringinke nak menampo teresa cock tu dr pergi bercutu mcm ni . Haihh manusia , sedar la yop oi . Mereka sebenarnya ada planning la . Bukan sesaja je diorang buat retreat ni , adalah pengisian nya . Utk bukti nya kome boleh tengok screen shoot yg teman bg dibawah ni .




Ni adalah screen shoot dari Facebook saudara Armand Azha yg juga merupakan exco Pemuda Umno Malaysia . 

1 comment:

  1. nice blog...follow me back adraizsha.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...