Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 8 January 2013

FITNAH : NAJIB KENE STROKE>>>SIAPA YG BIKIN FITNAH NI!!!


SHAH ALAM - Tindakan pihak tidak bertanggung jawab menyebarkan khabar angin kononnya Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak diserang angin ahmar adalah perbuatan yang berniat jahat.

Perbuatan jahat ini jelas bertujuan untuk memburuk-burukkan Perdana Menteri selepas sokongan terhadapnya semakin meningkat.

Ini bukan pertama kali berlaku, sebelum ini Perdana Menteri pernah difitnah kononnya diserang penyakit serupa.

Berita fitnah itu mula dikesan tersebar melalui khidmat pesanan ringkas malam tadi. Beberapa portal pro pakatan haram turut menyiarkan berita yang sama.




Menurut sumber, Perdana Menteri dilaporkan sihat dan ini dibuktikan apabila beliau masih bertugas dan berucap seperti biasa di perhimpunan Jabatan Perdana Menteri (JPM) pagi semalam di Putrajaya.

Sumber juga menasihatkan supaya rakyat tidak percaya fitnah ini dan tidak menyebarkannya.

Adakah ini satu lagi siri fitnah yang dilakukan pihak pakatan haram?


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...