Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 31 January 2013

Xclusive : Beli Popcorn Dapat Rambut di AEON Rawang



Anak Jati terima satu email tentang ketidakpuasahati seorang penonton wayang dengan respon oleh pihak TGV Aeon Anggun Rawang .Siapa tak marah jika beli popcorn tiba-tiba rambut yang dijumpai. Makan rambut. Bukan makan popcorn.

Pengadu berkata "pastu aku terus pegi ke kaunter jumpa manager cawangan tu, aku tunjukkan rambut tu kat dia. boleh lak dia cakap "OH ADA RAMBUT YA" itu jer, mintak maaf pun tidak. apa punya manager.. malam tu gak pas tengok wayang aku terus buka laman web TGV dan buat komplen."

Adalah baik tindakan segera diambil bagi menyelesaikan masalah kebersihan di TGV AEON Rawang. Pengadu adalah pelanggan yang harus dilayan dengan baik. Ada peruntukan undang-undang boleh diambil ke atas TGV AEON Anggun Rawang. Aduan pengadu tidak dilayan dengan baik.

Dibawah adalah email pengadu mengenai perkara tersebut.


assalammualaikum dan salam sejahtera.

pada 15hb Jan 2013 yang lalu kira kira jam 9:00mlm, tajuk cerita PARENTAL GUIDANCE aku dan kawan aku pergi menonton wayang di TGV cawangan AEON Anggun Rawang. sebelum masuk panggung aku beratur beli popcorn royal. aku tengok awek yang jaga kaunter tu pakai topi tapi rambut dia panjang keluar. so aku pikir lantak ko lah janji jaga kebersihan. ceritapun dah start, punyalah kusyuk tengok wayang sambil makan popcorn tetiba semasa aku kunyah popcorn tu aku rasa sesuatu dalam mulut aku, aku terus ke tandas dan keluarkan popcorn yang ada dalam mulut aku tu dan letak atas tisu. alangkah terkejutnya aku ada sehelai rambut kat popcorn tu.

pastu aku terus pegi ke kaunter jumpa manager cawangan tu, aku tunjukkan rambut tu kat dia. boleh lak dia cakap "OH ADA RAMBUT YA" itu jer, mintak maaf pun tidak. apa punya manager.. malam tu gak pas tengok wayang aku terus buka laman web TGV dan buat komplen. pastu pihak TGV ada call aku keesokanya dan dia kata dia orang akan buat siasatan, setelah siasatan selesa dia orang send email kat aku dan bagi tahu bahawa segala kerja mereka adalah mengikut prosuder yang ditetapkan, itu jer. aku pun pelik tengok TGV. setakat ni dah 2 kali aku hampir tertelan rambut dalam popcorn yang aku beli kat TGV.

jawapan yang pihak TGV bagi sebijik macam SIAL dan langsung tidak mahu bertanggungjawap. apa punya syarikat macam ni. apa terjadi jika yang empunya rambut tu ada penyakit berjangkit seperti HIV ker TB ker atau apa sahaja penyakit. pihak TGV hanya bagi jawapan "KAMI TELAH MENGIKUT PROSUDER YANG DITETAPKAN" kalau lah betul dia orang ikut prosuder yang betul dah pasti tak akan berlaku dan berulag hal sebegini. kepala BABI sungguh TGV ni.

aku rasa amat kecewa dengan TGV, bagi jawapan sebijik macam haram jadah. duit pengguna dia nak, tapi tak berani nak bertanggungjawap. bila aku mintak dia bertanggungjawap atas apa yang berlaku, jawapan yang sama gak TGV bagi, hanya kata kami telah mengikut prosuder yang ditetapkan. apa punya sial TGV ni. langsung tak nak bertanggungjawap.

kalau dia buat tak tahu gak aku nak bawa hal ni ke mahkamah, bukti masih ditangan aku, kalau buat DNA sah staff dia punya rambut maka aku nak saman TGV RM10juta sebab cuai. 

jawapan TGV bagi langsung tak masuk akal. nampak sangat TGV penipu dan hanya nakkan duit pengguna jer. memang SIAL sungguh TGV ni. aku nak tuntut agar dia bayar ganti rugi kat aku.jangan jadi macam YAHUDI yang mencekek darah orang palestin. so TGV ni pun sama macam YAHUDI cekek darah pengguna. nak tunggu aku mati akibat penyakit dari rambut tu baru dia orang terhegeh hegeh nak cari aku, babi sungguh TGV. tak der akal langsung dan langsung tak tahu nak bertanggungjawap.

yang benar
pengadu  


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...