Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 31 January 2013

Artis Bangga jadi Penganggur


PELAKON Anne Hathaway memberitahu dia gembira kerana sedang “menganggur” kerana aktiviti itu membolehkan dia berehat seketika daripada dunia lakonan.

Aktres berusia 30 tahun ini memberitahu Access Hollywood, walaupun dia telah mempunyai beberapa projek untuk tahun ini tetapi dia amat gembira apabila diberitahu kerja berkenaan ditangguhkan.

"Berita semua projek itu ditangguhkan adalah sangat baik kerana saya dapat meluangkan lebih masa bersama suami dan anjing peliharaan di rumah kami di New York," jelasnya.

Kata Anne, ini adalah masa paling sesuai untuk dia berehat dan mengadakan lebih banyak jamuan makan malam di rumahnya bersama rakan-rakan dan keluarga.

Mstar

1 comment:

  1. Salam admin,sila baca artikel ini sebelum membuat ping ke pingje.org TIPS SEO bukannya apa,tapi utk kebaikan anda dan juga kami..terima kasih..

    By Admin@pingje.org

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...