Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday 4 January 2013

WAJIB BACA!!!Campur Tangan Pihak Amerika Dan Israel Di PRU Malaysia Hanya Untuk Memastikan Anwar Berkuasa!!!


IPETIK DARI RUSIA TODAY - (Terjemahan) Open Society Institute (OSI) dan NED di Washington semakin giat menyalurkan dana-dana mereka kepada pelbagai NGO pembangkang di Malaysia untuk menjatuhkan kerajaan Malaysia. Kemarahan Tel Aviv dan Washington ialah apabila, Tun Dr. Mahathir Mohamad walaupun sudah bersara masih tidak berhenti-henti mengkritik dan menyusahkan Israel. Tindakan Dr. Mahathir membicarakan penjenayah-penjenayah perang Amerika dan Israel melalui Perdana Global Peace amat menyakitkan hati Persatuan Yahudi Amerika.

Sebaliknya OSI dan NED serta persatuan-persatuan Yahudi di Washington sedaya upaya hendak memenangkan PR terutama apabila Anwar Ibrahim memberi jaminan "I WILL SUPPORT ALL EFFORT OF ISRAELI". Sehingga ke saat ini, Anwar tidak menarik balik kenyataan itu dan tidak ada niat untuk menarik balik sokongannya ke atas Israel. Bagi Anwar dan para Yahudis di Amerika, masing-masing hendakkan "win-win situation". Jika tarik balik, maka dana-dana itu turut ditarik balik.

SETERUSNYA

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...