Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday 15 February 2013

Deera Sedia ***** Kontrosversi


MEMULAKAN kerjaya seninya dengan menyertai Idola Kecil musim ketiga, Nadeera Allysha Aminudin atau mahu dikenali sebagai Deera Aminudin, 14, terus mengorak langkah dalam bidang seni.

Walaupun tidak menjadi salah seorang yang melangkah ke peringkat akhir pertandingan itu, Deera yang tersingkir di peringkat keempat nyata tidak mudah berputus asa.

Namun, kerjaya seni Deera bukan diatas pentas nyanyian, tetapi lebih terarah kepada lakonan.

“Memang kini Deera belum terima pelawaan dari syarikat rakaman tetapi Deera lebih aktif berlakon dan menjadi pengacara untuk segmen kanak-kanak," ujarnya.

Ketika ditanya sudah bersediakah Deera unutk menghadapi kontroversi memandangkan dirinya kini masih lagi bergelar pelajar sekolah menengah, dengan yakin Deera mengangguk.

“Saya tidak kisah jika dikaitkan dengan sebarang kontroversi. Sekarang ini, apa yang penting ialah untuk memantapkan lagi lakonan Deera dan dalam pada itu seimbangkan pelajaran agar tidak tercicir dalam pelajaran.

“Deera seperti remaja yang lain, ingin menyambung pelajaran ke peringkat yang lebih tinggi dan sebab itu Deera perlu berusaha lebih keras untuk berjaya di kedua-dua bidang," tuturnya.

Lagi:Artikel Penuh

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...