Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 23 February 2013

Huru-Hara bakal berlaku di Malaysia sekiranya...




Jika ditakdirkan berlaku kekecohan, huru-hara dan pertumpahan darah semasa perhimpunan Bersih diadakan, Siapakah yang akan mendapat "milage"atau manfaat???

Pada pandangan penulis sudah tentulah pihak Pakatan Rakyaat, kerana mereka seperti biasa pastinya akan menunding jari menyalahkan kerajaan BN sebagai dalangnya!!!

Bila ini berlaku sentimen anti BN akan terus dimainkan, dibakar dan diapi-apikan sehingga kerajaan yang dipilih oleh rakyaat dapat mereka tumbangkan!!!

Sekiranya mereka gagal, tidak mustahil kuasa asing yang sememangnya mencemburui kita akan turut sama menumpang sekaki!!! Inikah yang kita mahukan???

Generasi "dewasa" dan lama yang berumur 30 tahun ke atas pastinya kenal siapa DSAI....

Pakar provokasi, demonstrasi, sesumpah politik dan penggerak rusuhan jalanan sekiranya apa yang beliau inginkan tidak tercapai!!!

Lihatlah bagaimana isu Baling!!! Gerakan Mahasiswa tahun-tahun 70an.... Gerakkan Reformasi 1998 -1999... dimainkan oleh beliau. Apa yang terjadi???? - Sumber

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...