Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 23 February 2013

Ribuan Hadiri majlis "Forum Air utk Rakyat".Habis la kerajaan??


Begini ceritanya Forum Air Untuk Rakyat anjuran kerajaan negeri Selangor baru-baru ini yang diadakan di Dewan Besar Tanjung, Seksyen 19 tidak mendapat sambutan apabila hanya dihadiri tidak sampai 50 orang.

Kehadiran yang mendukacitakan telah membatalkan hasrat Rafizi Ramli dan Nurul Izzah yang sepatutnya hadir untuk berucap di dalam program itu.

Ahli parlimen Kuala Selangor, YB. Dr. Zulkifli Ahmad dan Exco negeri Selangor, YB. Rodziah Ismail terpaksa meneruskan program hambar itu dengan menyalahkan kerajaan Pusat berkenaan krisis air di Selangor.

Zulkifli dalam ucapannya memberitahu tindakan kerajaan Selangor tidak bekerjasama dalam Projek Langat 2 adalah kerana projek itu hanya menguntungkan kroni Barisan Nasional (BN). Beliau turut menuduh jika BN menang tarif air akan meningkat.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...