Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 23 February 2013

pelayan Restoran tanpa seurat benang?



Ada-ada saja selebrate yang dilakukan oleh pelayan yang ingin bersara ini. Pelayan yang bekerja di sebuah kedai pizza Bushwick tampil bogel dalam melayani tetamu restoran untuk merayakan hari terakhir kerjanya.

Aksi pelayan yang tak diketahui identitinya ini terbongkar setelah Vicky Oyomba, seorang tetamu restoran memposting gambar pelayan ini ke twitter.

Sumber mendedahkan bahawa pelayan tersebut sedang meraikan hari terakhirnya di restoran pizza tersebut, pelayan yang tidak diketahui identitinya ini tidak mengenakan apa-apa selain sepasang kasut bot hitam dan stoking jala yang koyak ketika melintasi para pelanggan dengan tulisan "Peace Out" di belakangnya, ujar vicky.

"Kami tidak berfikir ini masalah besar," kata Vicky Oyomba seorang pelanggan berusia 26 tahun, seperti yang dipetik dari NY Daily News. "Ini adalah New York City, melihat orang telanjang di suatu tempat adalah normal." Tambahnya.

Agaknya kalau aksi itu dilakukan di Malaysia, boleh gempar pasti dunia kuliner tanah air ya.  ...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...