Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 2 February 2013

Mak Lang Datang Kompang Bergendang ???


Nabil Ahmad

BILA bercakap soal jodoh, ramai memilih untuk berusaha sendiri atau tentukan pasangan hidup sendiri. Namun, apabila si ibu yang sudah tidak sabar untuk mencarikan calon isteri untuk anaknya malah meletakkan syarat bahawa bakal menantunya haruslah dilengkapkan dengan ciri-ciri seorang perempuan melayu terakhir, apakah yang akan terjadi nanti? Menerusi slot Senda Pagi, saksikan drama bersiri komedi baru Mak Lang Datang Kompang Bergendang, setiap Isnin jam 10 pagi, di TV3.

Drama bersiri 13 episod terbitan arahan Jet Lee ini dibintangi pelakon-pelakon hebat seperti Fauziah Nawi, Nabil Ahmad, Leez Rosli, Norman Hakim, Norseha, Wan Raja, Acong, Fazlina Ahmad Daud dan ramai lagi.

Drama ini mengisahkan tentang Mak Lang (Fauziah Nawi) yang terkenal sebagai pakar mencari jodoh di kampungnya. Tugasan baru Mak Lang ialah mencari si gadis Melayu terakhir untuk anak lelaki Che Yah (Norseha) iaitu Fitri (Nabil). Fitri tidak bersetuju kerana dia sudah mempunyai kekasih dan tidak akan berpisah dengan gadis tersebut. Fitri ‘bersumpah’ bahawa dia tidak akan berkahwin dengan gadis melainkan kekasihnya.

Bagaimana Mak Lang menyelesaikan masalah ini? Jangan ketinggalan untuk menonton drama bersiri komedi Mak Lang Datang Kompang Bergendang di slot Senda Pagi!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...