Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday 3 March 2013

LAPORAN POLIS DIBUAT TERHADAP PENGKHIANAT NEGARA OLEH UMNO BAHAGIAN TAIPING!!!



UMNO Bahagian Taiping memulakan langkah pertama dengan membuat laporan polis berhubung kenyataan biadap Tian Chua yang cuba mengaitkan insiden tembakan di Lahad Datu, Sabah dengan konspirasi terancang kerajaan Barisan Nasional untuk mengalih perhatian dan menakutkan rakyat.

Laporan Polis telah dibuat oleh Ketua UMNO Bahagian Taiping, YBhg Datuk Hj Ahmad Shalimin Bin Shafie yang juga Setiausaha Politik Kepada YAB Menteri Besar Perak yang diiringi oleh Timbalan Ketua UMNO Bahgian Taiping, En. Ton Zailani Hj. Mat Darus, Setiausaha UMNO Taiping En Abdul Hadi Shaari.

Rombongan Datuk Shalimin dengan kekuatan hampir 200 orang pelbagai kaum dimulakan dngan perkumpulan di Pejabat UMNO BahagianTaiping dan berarak sejauh hampir 200 meter ke IPD Taiping. Turut hadir bersama Ketua Pemuda MIC Negeri Perak, Sdr Veeran.

Syabas KC ucapkan kepada UMNO Bahagian Taiping kerana memulakan langkah awal dan amat diharapkan semua UMNO Bahagian khususnya di Perak ini akan turut mengambilkan langkah yang sama.

Kenyataan Tian Chua ini bukan sahaja biadap tetapi mengambarkan seorang yang rendah akhlak dan mentaliti tahap pemikiran yang tidak sepatutnya keluar dari mulut seorang pemimpin. TUKAR SEKARANG!!!



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...