Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 30 March 2013

Menakutkan !!! Hantu Sulu Mengganggu Anggota Keselamatan???


Sejak insiden pencerobohan di Lahad Datu ini berlaku, rakyat sering diwar-warkan dengan pelbagai cerita karut-marut, termasuk kononnya anggota pasukan keselamatan kita yang sedang berkhidmat di Lahad Datu sering diganggu hantu pengganas sulu.

Malah ada laporan mengatakan ATM dan PDRM telah mewujudkan satu unit khas psikologi, khusus untuk merawat anggota mereka yang sering didatangi bayangan tentera diraja Sulu yang terbunuh sebelum ini.

Kebetulan, dari sejumlah besar jenazah anggota tentera penceroboh Sulu yang terkorban setakat ini, kurang separuh sahaja yang berjaya dikeluarkan. Bakinya, sudah terlalu reput untuk dibawa keluar dan jenazah mereka dikebumikan begitu sahaja ditempat dimana mereka ditemui.

Lagi Baca SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...