Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 28 March 2013

Terbaru !!! Kerajaan Negeri Perak Hargai Anak Perak yang ...


alu-alu

Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir berkata, kerajaan mengalu-alukan kepulangan anak-anak Perak yang sudah menempa kejayaan untuk kembali menabur bakti membantu kerajaan membangunkan negeri ini.

Menurut beliau, kerajaan amat memerlukan khidmat mereka, memandangkan Perak sedang melalui proses pembangunan yang begitu pesat dalama tempoh tiga tahun kebelakangan ini.

"Mereka ini amat dialu-alukan untuk pulang berkhidmat kerana kepakaran luas mereka dalam pelbagai bidang termasuk korporat,’’ katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat minggu Exco di pejabatnya di Ipoh hari ini.

Beliau memberikan contoh Ketua Eksekutif baru Perbadanan Kemajuan Negeri Perak (PKNPk), Dato’ Aminuddin Md. Desa yang berasal dari negeri Perak yang juga bekas Ketua Pegawai Kewangan Maybank yang mempunyai pengalaman luas dalam bidang korporat dan perbankan.

Katanya, khidmat Aminuddin sangat diperlukan dalam membantu kerajaan negeri membangunkan Perak pada masa hadapan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...