Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 21 March 2013

Terkini !! Anwar Tarik Balik saman Terhadap Papa Gomo !!!


PAPA GOMO

Anwar Ibrahim hari secara tidak rasmi menarik balik saman terhadap blogger papagomo berikutan amaran yang dibuat oleh blogger papagomo untuk mendedahkan lebih banyak video kepada rakyat supaya rakyat tahu siapa sebenarnya Anwar Ibrahim.

Dalam kenyataan ringkas dihadapan media Anwar mengeluarkan ungkapan "Saya serahkan perkara itu kepada peguam saya untuk uruskannya".

Ungkapan itu secara tidak langsung Anwar Ibrahim yang dilihat seorang pakar "lawan tetap lawan" seolah-olah terkulai layu bila berhadapan dengan blogger Papagomo.

Menurut Peguamnya kesukaran untuk membuktikan bahawa blogger Papagomo yang mengeluarkan gambar intimnya juga salah satu faktor yang perlu difikirkan kerana gambar-gambar intim Anwar dengan seorang lelaki telah dimuatturun ke blog RajaGoyang360 yang tidak diketahui pemiliknya.

Blog RajaGoyang360 dikatakan didaftar di Indonesia. Ini menunjukkan saman yang akan dikemukakan kepada blogger Papagomo hanya sis-sia atau gimik demi untuk menyatakan pendirian palsu Anwar Ibrahim terhadap foto perlakuan jijik dirinya kepada rakyat Malaysia yang kononnya marah kerana itu foto bukan dirinya.

Secara rasional jika foto bukan dirinya kenapa Anwar Ibrahim jadi gelabah babi sehingga sanggup nak saman orang lain?

Rakyat Malaysia sudah celik IT dan semua sudah cerdik oleh itu fikir-fikirkanlah demi Agama Bangsa dan Tanahair

Lagi KLIK SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...