Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 21 March 2013

Terkini !!! Papa Gomo dedah Video Perilaku Anwar???


Sumber dari Blog Papa Gomo,Beliau pada hari ini tepat Jam 4.00 petang telah mendedahkan satu video terbaru.Menurut sumber blog Papa Gomo,Walaupun ramai pihak pembangkang menyatakan Papa Gomo ini seorang yang jahil dan sebagainya namun Gomo hari ini dengan jelas nak menyatakan bahawa dalam diri Gomo ini masih lagi ada perasaan kasihan terutama pada keluarga Dato Sri Anwar Bin Ibrahim.

Saksikan video dibawah ini dan anda boleh nilaikannya sendiri apakah lelaki dalam video tersebut Anwar Ibrahim calon yang kononya nak menjadi Perdana Menteri ataupun sebaliknya. Rakaman asal BERWARNA dan AUDIO yang jelas untuk tatapan rakyat Malaysia.


Ikuti Berita Penuh SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...