Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 27 April 2013

KENAPA DAP TAKUT BEBENO DENGAN SYED MOKHTAR AL-BUKHARY DIDEDAHKAN !!!



Kenapa pembangkang seperti Tony Pua merasa tergugat sangat dengan Syed Mokhtar ?. Kenalan saya yang sekarang bekerja di Malaysian Mining Corporation amat mengagumi 'business acumen' Tan Sri. Beliau sangat 'shrewd', low profile dan amat mementingkan kebajikan pekerja. 

Perniagaan yang diamanahkan kepada beliau semuanya perniagaan yang sedia ada dan sudah pun mempunyai kumpulan pengurusan masing masing. Syarikat syarikat tersebut cuma mendapat suntikan baru dalam bentuk pengurusan strategik, modal tambahan, pengukuhan pasaran dan kolaberasi synergy antara syarikat syarikat yang diuruskan dibawah satu pengurusan induk. 

Syarikat pembuat roti, pengimpot beras, pembuat kereta, syarikat insuran, pelabuhan dan sebagai nya mempunyai kepentingan strategik kepada ekonomi negara. Namun semua syarikat tersebut adalah bebas dari segi kebergantungan perniagaan antara mereka dan sekiranya perlu dimerdekakan atau gagal sekalipun tidak akan membawa kesan kepada syarikat syarikat yang lain. 

Syed Mokhtar juga adalah seorang dermawan dan 'philanthropist'. Beliau menubuhkan Yayasan Al-Bukhary khusus bagi tujuan menjalankan aktiviti aktiviti dakwah dan kebajikan. Dilapurkan keuntungan dari perniagaan beliau disalurkan untuk kebajikan melalui Yayasan ini
Tony Pig gunakan cerita menyemai sentimen membenci orang
 yang banyak membantu umat islam di Malaysia.
Tony Pua menyatakan akan membuang penjawat awam yang rata-ratanya orang melayu jika pakatan rakyat memerintah, ini sesuatu yang jelas dan terang beliau teramat la benci kepada orang melayu yg hidup bergantungan dengan kerajaan hari ini, malahan jika ada orang melayu islam yang berjaya seperti Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary, Dia tak senang duduk.

Dia bakar perasaan orang melayu yang cukup terkenal dengan perasaan dengki dan ada yg boleh di laga-lagakan, Ya Allah..Jauhi Malaysia dari orang seperti ini!

Project Khas Klik sini : Kurangkan kakitangan kerajaan

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...