Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 27 April 2013

PANAS !!! ANTARA KU NAN DENGAN HUSAM MUSA MANA LEBIH PRIHATIN YE!!! [WAJIB BACA]


HAIRAN dengan perangai orang dari pakatan bangang ni. Sibuk memanjang dengan kempen dan ceramah fitnah terhadap Barisan Nasional sehingga tiada masa nak lawat atau ziarah anak saudara sendiri yang terlantar 5 hari di hospital. Mujur ada pemimpin prihatin yang sanggup menghulurkan tangan walaupun tiada pertalian darah.

Gambar di atas ialah Norhidayah bt. Razak, anak saudara Husam Musa yang terlantar selama 5 hari di Hospital Putrajaya. Mereka berdua mempunyai pertalian saudara yang cukup dekat iaitu bapa kepada Norhidayah adalah adik beradik kepada Husam Musa yang dikhabarkan menjadi calon Parlimen Putrajaya.

Kesian anak saudara Husam ni, pakcik sendiri walau sudah berada di Putrajaya masih tidak mampu meluangkan masa sekejap untuk melawat. Begini ke rupa pemimpin yang kononnya melaungkan kerajaan berkebajikan? Berkebajikan ala pakatan....

Syabas kepada Ku Nan atas keprihatinan beliau yang walau siapa pun yang ditimpa musibah, tolak dahulu ideologi politik masing-masing yang penting persaudaraan sesama Islam tidak terkubur. Nak harapkan Husam datang melawat??? 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...