Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 9 April 2013

Majlis PM Pecah Tanah Penduduk Perak Kecoh !!!







Siang tadi anak Jati sempat ke Program Pecah Tanah di KTMB Batu Gajah Yang dirasmikan oleh YAB Perdana Menteri Malaysia yang turut dihadiri oleh YAB MB Perak ,Dr Zambry serya Menteri Pengangkutan serta beberapa tetamu VIP yang lain

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini melancarkan projek The Development of Advance Railway Engineering and Technology in Malaysia di Kompleks Keretapi Tanah Melayu Berhad di Batu Gajah,Perak Hari Ini.

Projek pembangunan kemudahan membina kereta api serta lokomotif berteknologi tinggi itu dibangunkan sepenuhnya syarikat dari China CSR ZhuZhou Electric Locomotive Company.

Dengan pelaburan RM400 juta, kilang yang dijangka beroperasi sepenuhnya dalam tempoh setahun bakal menyediakan 800 peluang pekerjaan kepada penduduk tempatan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...