Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 9 April 2013

Terkini !!! Ura-ura mengatakan Bloggers Sekupang dua bersetuju Bertanding Di PRU 13 ???

Gila Gempar wey. Dengar cerita ,yang terbaru ,ura-ura mengatakan yang Bloggers Sekupang Dua berkenan untuk bertanding di PRU 13 bagi menentang Nga Kor Ming setelah beliau melahirkan rasa ingin bertandingnya didalam perbualan di telefon sebentar tadi.

Keputusan ini dibuat dikhabarkan , Blogger Sekupang Dua berada dalam keadaan tekanan untuk bertanding atas desakkkan pelbagai pihak.

Katanya dalam telefon sebentar tadi " Saya merasakan mungkin dalam beberapa hari lagi saya akan berjumpa dengan peguam saya untuk meminta nasihat untuk bertanding di PRU 13 ini,Insyallah jika diberi peluang saya akan menentang beliau didalam PRU." katanya Lagi .


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...