Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 16 April 2013

Panas Berapi!!!!Apa Dah Jadi Dengan Calon Pilihan Rakyat Bawahan!!!!

Sebenarnya dari dulu lagi aq dah dapat kesan benda seperti ini akan terjadi.Apa yang ingin teman ceritakan pada kome tentang pimpinan yg memilih calon yang kurang sesuai disesuatu kawasan Dun dan Parliment

Apa yang aq dengar dari mulut org kg aq la sewaktu di kedai makan tadi,"aq ckp tak puas hati la dengan pimpinn skrg ni, kita memilih calon tu knp yg ini juga dipertandingkan???

Aq dalam hati hanya mampu bergelak je dengan reaksi spontan dari mereka.aq tahu mereka cube suara kan ketidakpuasan hati mereka tentang calon yg dipertandingkan.

Aq dgn nada seloroh kata la kat pakcik tu.kata 1 Malaysia cik oi.apa salahnya kita undi dia...hehehe...
Moral cerita tlg la jgn bg rakyat marah dgn apa yg kmu ingt btul...teman ckp tkselesa tau....apa guna slogan rakyat didahulukan .Slogan ini patut lebih dihayati disetiap peringkt pertengahan atasan serta bawahan.
Nukilan :  Anak Jati Malaya

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...