Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 22 April 2013

PANAS !!! Siapa Mior BLACK Atau Panglima Hitam Yang Akan Langgor Dato Hamidah Sg Rapat !!!



Lawan Mior di Sungai Rapat ialah Dato' Hamidah Osman (BN) dan Radzi Zainon (PAS) jumlah pengundi ialah 42,873 ( Melayu 59 %, Cina 30%, India 10% dan lain-lain 1%).

Mior adalah ahli Umno yang sah dan sebelum ini merupakan ahli Pkr, menyertai semula Umno bersama Hamdan Taha yang juga menjadi bossnya. Kini freelance photojournalist and PH Photographer & Team Building. Banyak bekerja dengan pejabat SUK, IDR, YBU dan Perak News dan orang penting di bawah SUA Nizam Isa dan Hanafiah Man.




Bertanding atas tiket bebas dan berkemungkinan ada kaitan dengan video protes oleh AJK Umno Bahagian Gopeng yang Temubual eksklusif bersama Nordin Hamid, AJK UMNO Bahagian Gopeng yang disiarkan dalam facebook beliau seperti gambar di atas.

Sebelum ini Mior sering mengkritik Hamdan Taha dan kepimpinan Dato Hamidah Osman dalam laman facebook beliau dan akhir-akhir ini sering mengkritik Umno dan program Umno. Dato Hamidah sebelum ini banyak berjasa dan membantu beliau dari segi kerja agar dapat terus hidup.

Segala tindakan Mior langsung tidak mengejutkan banyak pihak kerana tindak tanduk beliau mudah dibaca. Beliau sering mengeluh kerana kesempitan kewangan dan pernah mengadaikan telefon blackberrynya untuk membeli makan anak bini.

Sebagai negara berdemokrasi Mior boleh bertanding dimana sahaja yang belaiu mahu tetapi perlu diingat sebagai ahli Umno, beliau sudah bersedia untuk dipecat dan kemungkinan beliau pun sudah balik semula ke pangkuan PKR parti Anwar Ibrahim.

Entri ini diambil daripada Blog Taipingmali

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...