Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday, 22 April 2013

PANAS TERIK !!!Kelibat Hantu Di Kesan Di Kelantan.[ Bukti Bergambar] !!!


Halamak!!! Tak sangka pulak yang di Kelantan tu memang ada pengundi hantu. Dan hantu tu pulak berani tonjolkan diri dia siang - siang hari.

Cuba korang tengok gambar kat atas tu. Gambar tu TC jumpa kat dalam Facebook masa berjalan - jalan malam tadi. Cuba tengok betul - betul. Ada yang pelik tak?

Punyalah Cai ghairah nak mengedit, sampai kepala mamat ni pun lupa nak bubuh. Hahahahahahaha..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget