Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 18 April 2013

PANAS TERIK !!! Calon BN N43 Kantoi Dengan Pemuda BN Lebih Kurang Jam 2.00 Pg.??? Apa Bikin TU !!!




Calon BN N43 Dun Sungai Rapat yang sentiasa mesra rakyat turun padang malam tadi untuk memasang bendera Barisan Nasional bersama anak-anak muda.


Mereka kelihatan begitu bersemangat sehingga tidak sedar hampir jam 2 pagi baru selesai kerja-kerja pemasangan bendera tersebut.

Kriteria calon sebeginilah yang diperlukan oleh rakyat kerana rakyat kini semakin pandai menilai prestasi calon yang mereka akan sokong pada PRU13 nanti.

Antaranya adalah rajin turun padang, mesra dengan rakyat, tidak terlalu protokol bila bersama rakyat dan tidak sombong dengan rakyat.

Bagaimana rakyat hendak mengundi jika sekali pun tidak pernah turun padang seperti calon yang diketengahkan oleh Pas. Ada orang kampung yang masih tidak mengenali calon Pas Dun Sungai Rapat.

Begitu juga calon Parlimen Gopeng yang diketengahkan oleh pakatan haram iaitu Lee Boon Chye. Dia menjadikan ahli parlimen sebagai mengumpul kekayaan sedangkan rakyat yang perlukan perkhidmatannya langsung tidak dipedulikannya.

Selama 5 tahun Lee Bon Chye menjadi ahli Parlimen yang mempunyai elaun sejumlah RM12,000.00 apa yang yang buat pada rakyat yang mengundinya. Muka pun tak nampak malah Lee boleh melakukan kerjanya sebagai pakara bedah tanpa mempedulikan rintihan rakyat dalam Parlimen Gopeng.

Adakah rakyat Gopeng mahu mengulangi kesilapan kali kedua memilih Lee sebagai ahli Parlimen?


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...