Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday, 20 April 2013

PANAS TERIK !!! Kecoh Penyokong BN Kena Bom Asap???


 
Pergh! Memang nampak sangat la puak - puak Pakatan Haramjadah ni suka buat kecoh tak tentu arah. Macam - macam taktik yg diorang guna.

Yang dekat Bentong ni, siap main bom beb! Bom asap!

Jadi tak heran la kalau lepas ni, masa ditempat pembuangan undi akan timbul lagi insiden - insiden kecoh macam ni.

Siapa tau ye tak. Dah memang puak puak Haramjadah ni suka buat kecoh. Dan memang itu je yang diorang tau buat. Suruh jaga Kebajikan Rakyat, harap la! Diorang bukan tau buat pun!!! Nak suruh Tukar? Lain Kali La Woi!!!



1. Bom Asap dilepaskan oleh penyokong Pakatan


2. Penyokong Pakatan diluar pagar 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget