Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 20 April 2013

Terkini !!! Kecoh !!! Sekitar Hari Penamaan Calon Parlimen Pasir Salak @azwanbro @promelayu @pemudabatugajah

 

Parlimen Pasir Salak (P 073) Kali ini dilihat begitu bersedia untuk menghadapi Pilihanraya Umum Ke 13 .Lantaran dari ahli Parti Pembangkang di Pasir Salak yang keluar dari parti lebih membuatkan kerusi di Pasir Salak Nampak lebih selamat.

Hari Ini,Turut hadir ke Hari Penamaan Calon Di Pasir Salak iaitu Saudara Khairul Azwan Bin Harun Selaku Ketua Pergerakkan Pemuda Umno Pasir Salak merangkap Ketua Pemuda UMNO/BN Perak yang berikrar membantu  menggerakkan Jentera Gerak Gempur Pemuda BN Pasir Salak bagi memastikan kemenangan ketiga-tiga calon BN Pasir Salak.


Ketua Pemuda Umno ,Saudara Khairul Azwan berikrar akan menggerakkan Jentera Gerak Gempur Pemuda BN Pasir Salak bagi memastikan kemenangan ketiga-tiga calon BN Pasir Salak.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...