Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 18 April 2013

PANAS TERIK !!! Kumpulan Bloggers PCT desak Papa Gomo Tidak Bertanding PRU DI Permatang Pauh !!!

Hari Ini Anak Jati Bersama Perak Cyber Troopers ingin mendesak agar supaya Bloggers Papa Gomo supaya tidak bertanding menentang Anwar Di Pilihanraya Umum Ke 13 Di Parliement Permatang Pauh.

Kerana Apa Tujuan apa Anak Jati menulis sedemikian,Anak Jati Malaya beranggapan apabila Papa Gomo bertanding di Parliment Permatang Pauh ,Anak Jati beranggapan Ia mengacau undi di Parliment Permatang Pauh.

Kami di PCT mendesak supaya Papa Gomo Berundur dengan segala hormatnya daripada bertanding di Parliment Permatang Pauh.Kami mencadangkan jika benarlah Papa Gomo tidak bertanding ,Beliau boleh membantu Calon BN dalam kempen penghebahan tentang salah Laku Moral Anwar .

DI Pct kami juga bersepakat mendesak Anwar sekeras-kerasnya daripada bertanding di Parlimen Permatang Pauh .Nasihat Kami pada Papa Gomo Biarlah calon yang sesuai sahaja bertanding lawan Anwar di Permatang Pauh iaitu Calon dari BN iaitu  Dr Mazlan Ismail yang merupakan bekas orang kuat Pas.
Kita puji tindakan PapaGomo untuk terus menentang Anwar Ibrahim bukan sahaja di laman sosial bahkan berani berentap di sebagai calon Bebas PRU13 menentang Anwar Ibrahim. Tetapi, kita tidak mahu tindakan papagomo selama ini yg tidak pernah jemu menelanjangkan Anwar Ibrahim akhirnya merugikan kita semua.

Mengalah bukan beerti papagomo kalah, tapi kita perlu ada strategi untuk tumbangkan Anwar Ibrahim di Permatang Pauh PRU13. Kita bimbang dengan kewujudan 3 penjuru di Parlimen Permatang Pauh antara Papagomo (BEBAS), Dr. Mazlan (BN), Anwar Ibrahim (PKR) memberi untung kepada Anwar. Kita tidak mahu undi BN berpecah kepada dua yang akhirnya Anwar juga peroleh keuntungan. Harap papagomo mendengar nasihat ini supaya Anwar berjaya dikuburkan oleh Dr. Mazlan calon pilihan BN.

Kita juga berharap, kalaupun papagomo menarik diri daripada bertanding dalam PRU13 ini.. Kita tidak mahu papagomo berhenti menyerang Anwar Ibrahim melalui blog beliau. Ayuh papagomo, kita sama-sama bantu Dr. Mazlan tumbangkan Anwar ibrahim.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...