Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday, 25 April 2013

PANAS !!! WAJIB TENGOK!! WAN AZIZAH DIPELUK LELAKI UNTUK MEMBALAS DENDAM PADA ANWAR??



Apa nak jadi ni Abg Non, takkan kerana politik sanggup tengok bini dipeluk orang pulak, pelik pelik le perangai Anwar ni. 

Tapi apa nak di hairankan, Anwar sendiri pun boleh peluk semua orang tak kira lelaki ke pempuan jadi perkara macam ni kira biasa la kan. 

Tengok je video yang dikeluarkan oleh Datuk Eskay dulu, sedap je dia peluk amoi chinadoll tu. 

Anwar ingat dia seorang sahaja yang boleh "romen-romen" dalam video?!! Nah, tengok, Kak Wan pun boleh jugalah! Ingatkan Ikan SEPAT Kering ini tidak laku lagikah? Lihat sendiri betapa caring-nya abangbodyguard kita, siap peluk romantik lagi guna teknik terkaman harimau! Nampaknya Kak Wan mendahului anaknya sendiri dalam menyaingi skandal panas yang diterajui suami tercintanya.

Apa agaknya fatwa PAS untuk perlakuan ini?!! HALAL isteri orang dipeluk oleh bukan muhrim demi keselamatan?!! Kalau macam ini penulis pun nak mohonlah kerja pengawal peribadi untuk wakil rakyat wanita yang hot, tidak kiralah isteri orang atau tidak. Boleh dapat "romen-romen" percuma!

Psssttt AKJr : PUAS HATI KAK WAN DAPAT BALAS DENDAM KAT ANWAR... HEHEHE


2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget