Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday 5 April 2013

Pembangkang angkat Kain Awal di Kuale Kangsor ???



Menurut dari sumber Blog Daeng Selili , beliau dalam tulisannya tidak menolak kemungkinan ini merupakan satu langkah busuk yang suka menyerang serta kerja kotor tangan pembangkang di kawasan mengundi.


Pembangkang sememangnya gerun jikalau wanita No.2 UMNO ini bertanding, mana tidaknya awal-awal lagi dah angkat bendera putih...Banner ini diletakkan dihadapan jalan besar sekitar Taman Chandan Putri, Kuala Kangsar, Perak.

Ura-ura kecut telur pembangkang memang sudah diketahui penduduk sekitar Kuala Kangsar sejak tercetusnya Skuad Sayang Perak yang tidak disenangi pembangkang kerana pasukan ini menaburkan bakti kepada rakyat yang memerlukan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...