Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 27 May 2013

BIOR BETUL !!! VIDEO : SAKIT ANWAR DIDEDAHKAN !

Tindakan Pakatan Rakyat yang diketuai Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim menganjurkan beberapa siri perhimpunan membantah keputusan Pilihan Raya Umum ke-13 pada 5 Mei lalu disifatkan sebagai cubaan perikatan itu untuk meracuni pemikiran rakyat agar terus membenci kerajaan Barisan Nasional (BN).


Malah, Ketua Penerangan Umno Selangor, Abdul Shukor Idrus menyifatkan Anwar sebagai 'sakit' kerana tarlalu taksub untuk memegang jawatan Perdana Menteri.


"Anwar Ibrahim ni saya ingat dia 'sakit'. Dia terlampau yakin nak jadi PM. Maka dia mengajak rakyat sokong agenda dia dan saya lihat ia takkan berkesudahan, kerana keputusan dah dibuat rakyat."

"Mereka cuba nak racun rakyat supaya rakyat benci BN dan rakyat anggap BN menipu. Sedangkan kita dah buat setelus-telusnya. Saya kira pihak BN mengikut semua kata dan cadangan mereka. Kita nampaknya begitu lemah-lembut dengan perkara ini," katanya kepada Antarapos.

Pakatan Rakyat sehingga kini tidak habis-habis mendakwa Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mendalangi kecurangan keputusan PRU-13 pada 5 Mei lalu semata-mata mahu memberi kemenangan kepada BN untuk membentuk kerajaan baru.

Antara tuduhan yang dibuat adalah BN membawa seramai 40,000 pengundi hantu, isu 'blackout' semasa proses penjumlahan undi dan dakwat kekal yang mudah luntur sekali gus membolehkan seseorang pengundi itu mengundi lebih dari sekali.

Justeru, ujar Abdul Shukor walaupun Pakatan Rakyat berjaya membentuk kerajaan di tiga buah negeri iaitu di Selangor, Pulau Pinang dan Kelantan, namun tindakan memprotes kekalahan mereka di negeri-negeri lain hanya menampakkan sikap tamak mereka. 

Lihat video :

Video : Anwar sakit
LAGI SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...