Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 27 May 2013

MUSUH UTAMA!! RED BEAN ARMY ATAU 'GUNTING DALAM LIPATAN'??


OLEH:JAWA BERNAM: SEJAK berlalunya pilihanraya umum yang ke 13 pada 05 Mei yang lepas, kita didendangkan dengan kemerosotan undi dari kaum Cina yang ternyata jelas dilihat bahawa sokongan pengundi dari masyarakat Cina terutama golongan muda tidak terarah kepada BN. Malah bukan itu sahaja, sokongan pengundi muda bagi kaum-kaum lain juga dilihat bukan lagi menyokong Barisan Nasional. Di mana silapnya?

Persoalan menarik yang cuba aku ketengahkan adalah, adakah PM Najib lebih gerunkan batalion 'Red Bean Army' yang dibiayai jutaan ringgit dari luar negara atau takutkan individu 'Gunting Dalam Lipatan' yang dibayar ribuan ringgit di dalam agensi kerajaan sendiri?

Kenapa kita tak melihat penglibatan orang dalam pejabat sendiri yang memberi maklumat SULIT kepada pihak pembangkang untuk menghentam kita. Kenapa kita hanya mampu melihat dan membiarkan mereka-mereka ini menghancurkan kerajaan pimpinan PM Najib dari dalam. Apa tindakan kita sebenarnya?

Tanpa banyak berceloteh, rungkaian salah seorang blogger harus diambil perhatian dengan sewajarnya. Kaji dan bertindaklah sebelum lebih banyak lagi kerusi-kerusi parlimen yang akan terkubur. Baca lagi di SINI.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...