Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 15 January 2013

AKSI TERLAMPAU


Haha sebenarnya bukan pasal gambar diataslah .Ceritanya pasal ini...


Tok Lebai ini dikatakan melakukan aksi terlampau dihadapan Abby Abadi atau nama sebenar Arbaiyah Abdul Manan.

Kenal tak anda dengan muka Tok Lebai ni yang dikenali dengan Lebai Selipar kerana membaling kasut ke arah panel tiga hakim Mahkamah Persekutuan semasa prosiding mahkamah berjalan.

Kejadian itu bermula apabila Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) berjaya dalam permohonannya di Mahkamah Tinggi memperolehi perintah pengusiran terhadap Hoslan yang enggan keluar dari kuarters yang didiaminya di premis masjid kerana sering menghina kariah Masjid yang tidak menyokong pakatan Rakyat.

MAIWP memohon perintah pengusiran itu terhadap Hoslan, yang merupakan bekas imam ratib Masjid Ar-Rahimah, Kampung Pandan di ibu negara sejak 2008, kerana masalah disiplin yang kronik

Hoslan memfailkan permohonan kebenaran atas ikhsan peguam DAP untuk merayu di Mahkamah Persekutuan selepas Mahkamah Rayuan pada 20 Sept tahun lepas, menolak rayuannya dan mengekalkan keputusan Mahkamah Tinggi.

Dalam proses inilah mungkin Hoslan melihat ramai cina DAP menyokongnya maka beliau melakukan tidakan biadap dan kurang ajar terhadap hakim.

Baca Selanjutnya di sini http://jinggo-fotopages.blogspot.com/2013/01/imam-selipar-layan-bini-dengan-rakus.html


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...